۲۵ آذر ۱۳۹۰، ۱۵:۳۲

آیت الله صفایی بوشهری:

حوزه و دانشگاه در کنار هم برنامه ریزی کنند

حوزه و دانشگاه در کنار هم برنامه ریزی کنند

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه و با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مفتح، حوزه و دانشگاه را دو رکن اساسی نظام اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: این دو باید در کنار هم برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت حماسه 9 دی تاکید کرد، افزود: این حماسه که حماسه کوچکی نبود بلکه بزرگ و ماندگار تلقی می شود مردم با حضور گسترده و ایمانی خود قاطعانه از حریم ولایت دفاع کردند.

وی با بیان اینکه فتنگران 88 آمده بودند که سفین دیگری به نظام اسلامی ایران تحمیل کنند، گفت: مقام معظم رهبری و مردم ولایت مدار کشورمان حماسه ای آفریدند که سفین به جمل تبدیل شد و فتنه گران به چاهی افتادند که بیرون آمدند از آن جز پاسخگویی در آخرت راهی ندارد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته پژوهش، پژوهش را آغاز حرکت به سمت خود کفایی و تولید دانست و اظهارداشت: نظامی در جهان موفق است که در عرصه علم و فناوری ویژه علوم استراتژیک موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین به قدرت نظامی ایران اسلامی در جنگ الکترونیک اشاره کرد و گفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه هوا فضا در کنترل هواپیمای جاسوسی و بدون سرنشین امریکا قدرت خود را به رخ جهان بویژه آمریکا کشاند و نشان داد که توانایی ایران اسلامی در این عرصه بسیار بالا است.

کد خبر 1484917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha